13 grāmatas 2013.gadam

Disciplinēt savus lasīšanas paradumus nav slikta ideja, tādēļ arī es publiskošu nelielu nākamgad izlasāmo grāmatu sarakstiņu, pie kura mēģināšu pieturēties. Reāli vērtējot, izlasīt 40 grāmatas gada laikā man būtu labs rezultāts. Sarakstu īsu veidoju apzināti, jo mana lasāmvielas izvēle mēdz būt ļoti impulsīva – jāatstāj manevra iespējas.

Tātad, 13 grāmatiņas, kuras centīšos plānoti izlasīt:

Viktors Igo
Nožēlojamie

Šo es plānoju izlasīt jau vismaz gadus desmit, bet 1500 lpp nekādi neļauj saņemties..

Frānsiss Skots Ficdžeralds
Lieliskais Getsbijs

 

Šis darbs arī man sen jau plānā, bet tā kā tuvojas Baza Lurmena filma ar De Kaprio galvenajā lomā, tad atlikt vairs nedrīkst

Ernests Hemingvejs
Kam skanēs zvans

 

Aptuveni pirms gadiem desmit biju iesācis, bet neuzrunāja. Jūtu, ka esmu nobriedis otrajam piegājienam.

Daniels Kīzs
Puķes Alžeronam

 

Šis esot jāizlasa ikvienam – slušaju i povenujus!

Aleksandrs Grīns
Dvēseļu putenis

 

Kauna traips manā lasītāja karjerā. Senos laikos iesāku, bet netiku pāri otrajai daļai. Latvieti, nepadodies!

Imants Ziedonis
Rimants Ziedonis
Leišmalīte

 

Paldies Hermanim ar Znotiņu, kas pamodināja manī mīlestību pret Imanta Ziedoņa daiļradi.

James Canon
Tales From The Town Of Widows: And Chronicles Fom The Land Of Men

 

Šo man iedāvināja uz Ziemassvētkiem ar vārdiem “tev noteikti patiks” – grēks nelasīt

Louise Erdrich
The Round House

 

Vēl viena grāmata, no Amazones editoru 2012.gada ieteikumiem, kura uzrunāja

Abraham Verghese
Cutting for Stone

 

Verghese esot Džona Īrvinga māceklis, kurš ar šo darbu bezmaz sitot pušu skolotāju – man ar to pietiek – lasam!

Hugh Howey
Wool 1-5

 

Pēc atsauksmēm izklausās pēc varen labas distopiskās sci-fi. Intuitīvi jūtu, ka nebūs jāmocās kā ar “Pāreju”

Ian Trigellis
Necessary Evil
 

Sauciet mani par fanboy, bet šī ir mana 2013.gada gaidītākā grāmata. Milkweed triptiha noslēdzošā daļa.

Joe Abercrombie
The Heroes

 

Viens no aktuālākajiem fantasy autoriem, mans favorīts, un šis ir pēdējais no viņa darbiem, ko neesmu lasījis.

 

 

Дми́трий Глухо́вский
Метро 2033

 

Uz šo grāmatiņu arī jau pasen metu aci, un, lai arī šogad mana krievu lasāmmēle neierūsētu, lieku sarakstā.

4 komentāri

Filed under Uncategorized

4 responses to “13 grāmatas 2013.gadam

  1. Painteresējos un arī iekļaušu savā lasāmo vielu sarakstā – Cutting for Stone !

  2. Neļauj, lai 1500 lpp Tevi iebiedē! Sāc! Sākšana un darīšana (šajā gadījumā, lasīšana) jau vien ir puse padarīta darba. Izlasot Tu jutīsies gandarīts (iespējams. :D) un Tev vairs nebūs šī sloga uz pleciem. Tā ir mana recepte jau 2 gadu garumā, un lieliski strādā, ja pēc tam kādu laiku lasu tikai 200-500 lpp biezas grāmatas.😀

  3. Piecas no tavām grāmatām ir arī manā lasāmajā sarakstā. Nav gluži teikts, ka šim gadam, bet būtu jau labi.🙂

  4. Atpakaļ ziņojums: Grāmatas, par kurām es neuzrakstīju blogā. Otrā daļa. | Andris lasa

Komentēt

