Paldies

Paldies tam mīļajam blogerim, kurš mani ir iekļāvis wordpress spama sarakstā, tādējādi aizbāžot man muti visu wordpress blogu komentāru sadaļās. Sen bija laiks to burkšķi aizvērt. Paldies un uz redzēšanos, tiekamies ēnās!

Papildināts ar aizdomās turamo top 5:

  1. Vija Kilbloka
  2. Jurģis Liepnieks/ Nils Sakss
  3. grammar nazi reģionālais pārstāvis
  4. ISIS
  5. sieva

24 komentāri

Filed under Uncategorized

24 responses to “Paldies

  1. Kurš tad Tev nodarīja pāri?🙂
    Un varbūt tā vaina slēpjas citur? Es, piemēram, lielā daļā .wordpress.com blogu nevaru iekomentēt. Citur sanāk tikai ar twitera reģistrāciju. Citur neizdodas nikā ;( Moš es ar esmu kaut kur atķeksēts kā spambots?

  2. Kā lai zinu, kurš?
    Varbūt arī tu esi atķeksēts.

  3. Neesiet vienīgais kritis nežēlastība ja Jūs tas mierina🙂

  4. Tikko iečekoju spama sadaļu – atradu tur vienu Tavu komentāru un apstiprināju.
    Bet, ja Tevi kāds blogeris ir atzīmējis kā spameri, vai tad nevajadzētu būt tā, ka Tavi komentāri neparādās tikai viņa blogā?
    Reizēm arī mani komentāri iekrīt spama sadaļā, bet vēl nav gadījies tā, ka neparādās nekur.

  5. Tas ir skarbi, ka cilvēki sev netīkamu komentāru uzreiz iemet spamā. Es saprastu, ja tu reklamētu ātros kredītus. Ir taču iespēja, ja jau nervi netur ielikt komentu pie treša tādējādi komentētāja komentāru noņemot, bet neliedzot viņam komentēt citur. Jo var jau gadīties, ka tev konkrēts cilvēks nepatīk, bet iespējams viņš ļoti aktīvi un kvalitatīvi komentē politikas vai briežkopības blogos.

  6. Vēl pirms divām dienām manā blogā Tavs komentārs aizgāja. Šie tagad ir kādi svaigi jaunumi?

  7. Ko Tu Kilblokai nodarīji? Tīra biznesa konkurence?
    Bet vispār man arī tā ir gadījies, un es pat gandrīz pilnīgi droši zinu, kura rociņa par to parūpējās. Nu neko, turpini komentēt, ja pietiekami daudzas reizes Tevi izvilks ārā no spama miskastes, gan jau Aksimet pārskatīs statusu.
    (Hmm, es tieši vakar nosūdzēju dūmu detektoru izplatītāju vai kko tādu, nevis vienkārši izdzēsu komentāru; vai šie gadījumi būtu saistīti?)😉

  8. Šeit pilnīgi materiāls detektīvstāstam veidojas. Nosaukums varētu būt “Spama ekspresis” . Un atceramies: Ir divi stila paņēmieni, kas raksturīgi tikai A. Kristi un kas padarīja viņu slavenu, lai gan bija pretrunā ar klasiskā detektīvromāna kanoniem.

    Stāstītājs var izrādīties slepkava.

    Slepkavas var izrādīties visas iesaistītās personas.

  9. Ha! Man patīk Andas ideja🙂 Ja par Tavu problēmu, tad nemet plinti krūmos. Gan jau Akismets piedos un mēs (labie blogeri) sadosimies rokās, lai palīdzētu.

  10. Ņemot vērā, ka te ir nolasījies paprāvs pulciņš ar jaukiem cilvēkiem un tēma ir par lietotāju bloķēšanu par spamu, gribu prasīt padomu! Kā mēs visi kopīgi varētu cīnīties pret ātro kredītu reklamētājiem, kas piemēslo komentārus? Cik noprotu, ja neviens nesūdzēsies vai sūdzēsies tikai viens, jēga no tā nebūs?

Komentēt

